srijeda, 8. lipnja 2011.

PLAĆANJE SUDJELOVANJA U STUDIJI UČINKOVITOSTI LIJEKOVA

Čitam na jednom forumu pa ću citirati ovdje:

"Moja sestra ima MS i do slijedećeg utorka treba odlučiti da li će biti dio studije koja provjerava da li je lijek DAC HYP efikasniji u tretmanu MS od lijeka Avonex.
Ta studija traje oko 3 godine i plaća se oko 14 000 eura godišnje za lijekove. Prima se 5 injekcija svakog mjeseca i vade se mjesečno svi silni nalazi da se vidi kako taj lijek utječe na organizam.Ta studija se radila u SAD-u na životinjama i na ljudima i dala je dobre rezultate i sada se prvi put primjenjuje.
Ne zna ni ona šta da radi jer su veliki novci a i čitav život se mijenja!
A problem je što se nema sa nekim posavjetovati jer je to novo kod nas i nitko o tome još ništa ne zna!!!Ako netko ima ikakva saznanja o tome molio bih da podjeli sa nama."


Ja razumijem da ljudi koji nemaju internet ne mogu pronaći zadovoljavajuće informacije, ali ako već netko napiše ovakav tekst na forumu, znači da ima internet, registrirao se na forum, nije nepismen....onda me stvarno čude ovakva pitanja.

No nije to jedino što me u tom postu začudilo, još više me PRENERAZILA informacija, ako je točna, da se sudjelovanje u studiji PLAĆA i to 14 000€????

Pa što je tim ljudima?  Uključiti se u studiju koju trebaš platiti, plaćati nešto što ti faktički može uništiti malo zdravlja koje imaš.... tu nešto gadno ne štima.

Nema komentara:

Objavi komentar