utorak, 24. kolovoza 2010.

To će biti taj dan - 14.09.2010.

Evo dragi moji koji me čitate ili poznajete, došao je i taj dugo očekivani dan.

Dobila sam poziv koji željno iščekujem od ožujka.

Dugo očekivani trenutak odlaska na intervenciju koja će nadam se spriječiti progresiju ove bolesti poznate pod imenom Multipla skleroza.

Zahvaljujući doktorima u nama susjednoj zemlji, specijalistima vaskularnim kirurzima, radiolozima i interventnim radiolozima koji žele pomoći i istražiti povezanost MS i CCSVI, dobila sam mogućnost da i ja pokušam.
Postupak mi je zakazan za 14.09.2010, na žalost ne u našoj zemlji.
Uz sav moj angažman, razgovore formalne i neformalne, angažman drugih ljudi u cijeloj Hrvatskoj, za sad se još ništa nije riješilo.


Nerazumijevanje da ga ne nazovem opstrukcija teorije CCSVI od strane neurologa trenutno onemogućava napredak, a na nama je da i dalje pokušavamo sve da se o ovome razgovara i uvede u našu legalnu dijagnostiku i liječenje.

Očekujem da će se događanja oko CCSVI u Hrvatskoj ipak kretati u smjeru rješenja na zadovoljstvo nas oboljelih.
Po povratku sa intervencije napisati ću svoje dojmove i iskustvo, a vjerujem da ću moći i imati još i više snage za borbu nego sada.

I zato još jednom apeliram, pomozite nam i
            OMOGUĆITE DIJAGNOSTIKU I UKLANJANJE CCSVI U HRVATSKOJ.           

Nema komentara:

Objavi komentar