utorak, 23. ožujka 2010.

Prve reakcije nakon obavljene procedure balonom-NIŠ

Počele su pionirske procedure, doktori iz Niša, vrhunski vaskularni kirurzi sa svojom ekipom obavili su proceduru na nekoliko ljudi do sad. Ovdje Vam prenosim njihova iskustva nakon par dana od procedure.

(otvaranje balonom)LJ kaže:
 “Prvo što sam osetila sutradan je da ne moram trčati u wc urgentno i pošto sam imala problem da savijem prste na nozi ja sam uspela da ih savijem i podignem sa poda olovku prstima noge.(tu olovku nedam nikome :)))).
Sledeće što sam osetila narednog dana je,da sam savila nogu u kolenu unazad i da mi papuča nije pala sa noge iako nisam nogu savila koliko i levu,ali mi je ranije papuča pala na samo odizanje noge.
Danas sam uspela još nešto.Savila sam nogu u kolienu unapred i to koliko i levu bez nekog osećaja da se mučim da to uradim,ranije sam je uspela samo malo da je odignem od sa zemlje savijenu.
Još nisam šetala nigde da vidim kako to ide ali planiram sve polako bez žurbe”


(otvaranje stentom)G kaže:
“ Sto se tice intervencije, ne boli apsolutno nista, nisam ni osetio ni lokalnu anesteziju, ni ubod u preponu , ni provlacenje sajle , samo par puta nesto kao blago stipkanje ! A stent mi je ugradjen posle dve neuspesne balon diletacije, jer mi je vena na tom mestu imala 98% stenozu, bila je debljine igle (sto rece doktor "vristeca stenoza"), i probali su to prvi put sa balonom na 8mm a drugi put na 10mm ali je oba puta nakon nekoliko sekundi vena ponovo kolabirala ! Onda je prof ..... dogovoru sa ostalima odlucio da je najbolje resenje za mene ugradnja stenta na tom mestu
Sto se tice nekih poboljsanja, trenutno ih ne mogu ni primetiti u nekoj vecoj meri, jer moram da mirujem, ali nesto sto sam trenutno osetio je nestanak crnih tackica koje sam video po samom izlasku iz angio sale, a kasnije i bolja kontrola besike" 

(otvaranje balonom)D kaže:
“Od 8h, do malopre nisam ispustio telefon iz ruku. Meni je bio problem da ga držim (naročito) duže u levoj ruci. Ne retko mi je bio i problem da pričam preko tel. duže vreme, jer se zamaram. Dakle, od 8h jutros nisam zatvorio usta i NISAM SE UMORIO!!!!!!!!!!!!!!!! Sa čim to ima veze, ne znam, ali tvrdim da se ...leva ruka se popravlja, ...ne silazim sa telefona, a ne umara me to,... pomalo koristim i levu ruku dok kucam, držim viljušku...odvojio sam levu nogu od kreveta u ležećem položaju tri puta za redom po desetak cm...prešaoo sam danas sa hodalicom skoro 400m, a uglavnom sam se vrteo oko 150-200m”

Ljudi ako vas ovo zanima uključite se na FB, linkovi na side baru, ako nemate FB pratite me ovdje...



Nema komentara:

Objavi komentar