nedjelja, 28. ožujka 2010.

Evo vikend prolazi, a nama dolaze prekrasne vijesti, još dvoje ljudi koji sudjeluju na fb prošlo je proceduru i tu su njihovi utisci....

(otvaranje balonom)DK kaže:
"evo da se i ja javim.juce su mi radili dilataciju..ono sto mogu da izjavim ...NESTALE SU TACKICE sa ociju ...mozda jos jedna postoji ali neprimetno....rukavica sa leve ruke mi se umanjila za 50%...jer sam imala razlicit osecaj na levoj i desnoj saci
sto se tice intervencije nije strasna ...ali sam ja malo drugacije pro...sla jer nisu mogli da mi udju u kanal ili sta god..pa su iz leve prepone iz prve uspeli
sada sam izlepljena flasterima i licim na LARU KROFT...mada nisam toliko lepa :P
oporavljam se i mislim da ce sve biti ok...
pozdrav svima"
Nakon dva dana DK još kaže:
"ljudi moji ovo moram da podelim sa vama....posle mnogo vremena osecam svoju levu saku kao de je moja(mislim i bila je moja u teoriji ali ne i u praksi)normalno osecam stvari na dodir ma kao neki san...ne znam ni da li smem da se radujem ...nekako je sve cudno...samo nek potraje....i da se svi opravimo...od srca nam to zelim"

(otvaranje balonom)VM kaže:
"Kod mene je problem bila desna jugularka, pa mi je radjena balon dilatacija.... Odmah sam poceo da osecam bolju cirkulaciju krvi kroz ceo organizam, a vreme ce polako pokazati svoje...
Veliki pozdrav prijatelji !!!"


Otvaranje stentom prije tjedan dana GGA kaže:
"Evo ljudi da podelim sa vama novosti od jutros ! Izgubila mi se dupla slika koju sam imao na oba oka, mozda je ostala malkice na levom kad gledam bas bocno ! Ne mogu da verujem i da se naviknem da je nema od jutros ! Cudo ! :)))"

I čuda se događaju, moralo se i to dogoditi.......idemo...još samo da hrvatski liječnici kažu nešto, a ne da ispadne po našem "dobrom" običaju
mi se ne bi šteli mešat

Nema komentara:

Objavi komentar